Wednesday, June 9, 2010

支持小商戶

「唔該一份腿蛋治加一隻蛋撻添!」我說。
「哎呀!拿錯個大紙袋添! ... 唔緊要啦!可以舒服點!」老闆娘答。
「妳係話份三文治可以舒服點呀!」我接著說。

(老闆娘一陣陣不斷的開懷笑聲。)

背景解說:我家街角有一間小小麵包店,在狹窄的店舖內,老闆娘除了售賣工場交來的新鮮麵包西餅以外,還會早餐時間自製三文治出售,價格其實不比連鎖集團麵包店的便宜,我卻獨愛三文治之中那種「家」的味道。

7 comments:

心言 said...

心言聽過一位好弟兄這麼說:

「支持要比正常付出的更多.」

就是這份心意已足令人欣賞!

心言 said...

還有, 還有,
好弟兄更身體力行,
支持凡有意義的事工,
見不平則鳴...
與有榮焉!

Teresa Tsang said...

心言:您講緊邊個好兄弟呀?小黑識唔識架?其實,小黑都係一樣咁做架!有野就做,不平則鳴!

Anonymous said...

i agree i agree, i shop from little old grannies and grampas whenever i have a choice :D

Fay

Teresa Tsang said...

Fay, It is nice of you and keep going! Thank you for your remarks! I am not alone ... ha!

心言 said...

同意, 同意!
噫, 乜小黑係好弟兄,
唔係美少女咩?

Teresa Tsang said...

心言:我覺得佢係兄弟囉!不過,佢自己又上載左張姊妹相片,您知道佢架啦!一時一樣既:蜜蜂或係蝴蝶呢?