Wednesday, March 10, 2010

蛋撻肥仔

謝謝心言和小黑!

「蛋撻肥仔」是一名肥仔,一位既喜歡吃蛋撻,又喜歡買蛋撻給人吃的肥仔。昨天我遇到棘手工作,忙得不可開交,午飯時間,也依然記掛著工作,心裡默不作聲地盤算著,吃了幾口飯便沒有繼續,趕緊回到辦公室。後來,我都不知道時間過了多久,只知道肥仔嘻嘻哈哈地跑進來,放置一盒蛋撻在我工作桌上,分別有曲奇及酥油兩款,是請大家吃的,我則有一只「鮮奶蛋撻」吃,算是肥仔的貴賓啦!

蛋撻是我的至愛,無論有什麼不稱意的事情,只要有一只蛋撻吃,我便會破涕為笑。在辦公室的環境中,肥仔是一個樂觀的朋友,常常把我逗樂呢!

後記:昨天原要表揚肥仔的好人好事,寫下了題目;但是,隨即給老闆召去處理工作,只有開了天窗,留下一個給心言表現無限創意的機會。哈!

8 comments:

心言 said...

鍾意食蛋撻既肥仔?
抑是鍾意食蛋撻而變佐肥仔?!

心言 said...

噫, 肥仔模型蛋撻?
:)

小黑 said...

心言:乜你見到蛋撻?見到肥仔咩?點解我乜都睇唔到既?

心言 said...

嘻, 就係乜都睇唔倒,
咁岩得閒, 咪估下囉 :)

係呢, 問題美女小黑:
成個禮拜無見,
出佐埠呀?

小黑 said...

心言:哇!您真係叻,咁都估到:)

心言 said...

替您高興有這麼一位可愛的辦公室朋友. :)

我喜歡傳統酥皮蛋撻,
聽說銅鑼灣有間好出名,
前港督彭定康都來幫襯?!

小黑 said...

阿Blog主,為甚麽在照片上還是見不到蛋撻,也見不到肥仔既?我要食蛋撻!

Teresa Tsang said...

心言:係呀!叫「泰昌」!