Thursday, February 3, 2011

新春大吉

兔年的大年初一:
恭喜!恭喜!
恭祝網友們新春大吉,事事如意!

9 comments:

前璡 said...

新年進步,萬事如意!

Teresa Tsang said...

恭喜!恭喜!最緊要係身體健康喎!

心言 said...

祝您:
新年快樂, 身體健康,
青春永駐, 事事如意!

Teresa Tsang said...

心言:

謝謝您!大家咁話!我最想要身體健康囉!

您有無守歲呀!我就唔係太夜,太眼瞓啦!

恭喜!恭喜!

我記得您有一隻狗狗既,有無買件可愛既衫仔俾佢呀!

小黑 said...

各位網友們:

恭喜大家新春大吉,事事順利!

恭喜網主姐姐,身體健康!

恭喜心言青春常駐,新年進步!

小黑敬上

Teresa Tsang said...

小黑:

謝謝您!

您就要聽教聽話啦!

有無豆到大利是呀!

心言 said...

有守歲啊, 其間在執衫,
希望新一年聰明啲, 識 '執生'...
嘻, 講吓笑唧 : )

我隻小黑 (小小的黑狗)
唔係叫 "咩", 叫 "YO" ;)
有位好好的 aunty 婆親製
一金, 一紅織錦新衣送牠,
穿得漂亮, 著得開心, 温暖牌嘛!

多謝小黑,
祝您新一年 '咩' 都得, 事事如意,
健康快樂!

Teresa Tsang said...

:)

小黑 said...

心言:

哇!您的小小黑!真好啊!

我其實好喜歡狗狗,不過沒時間照顧,不敢飼養。今天在街角遇上兩隻不認識的小小黑狗,牠們都不約而同走到我跟前,點點頭、搖搖尾巴,表示友善。

同行的媽媽,都嘖嘖稱奇!

小黑敬上