Saturday, May 8, 2010

另類竊聽風雲

這兩天我在公車上,無意地竊聽到以下的對話:

故事一
甲:噫!5月16日投票補選立法會議員,您會去投票嗎?
乙:去、一定去!
甲:噢!不知道您如此支持「五區總辭」一事。
乙:什麼叫「五區總辭」?
甲:(聽後無言) ...
乙:(續說)... 我會盡力阻止我的兒子去投票。
甲:為什麼?
乙:他畢業後要考政府工!

故事二
丙:妳幾時報名上慕道班呀?
丁:不用急嘛!我的兒子剛剛出世呢!
丙:哎呀!要快啦!妳的兒子都兩個月啦!妳先報讀慕道班,要成半年時間架,到差不多聖誕節的時候,妳就話決志要求領洗做教徒;要考核問好多問題架,記得背熟本聖經呀!
丁:好彩背書,我幾OK架!
丙:如果佢地問妳咁短時間,妳預備好未架?妳點答呀?
丁:我就話我個心信左主好耐架啦!
丙:果然係聰明女!
丁:到時,我係唔係可以抱埋個仔一齊領洗囉?
丙:梗係啦!咁個仔咪唔使細細個咁辛苦自己讀慕道班囉!
丁:佢地會唔會check到,我只係剛剛領洗架?

(我沒有再竊聽下去 ...)

註:要報讀著名教會學校,如果是教徒的話,有優先云云。

No comments: