Wednesday, July 4, 2012

河畔辦公室


附圖是我們將來的河畔辦公室。

今午又吃了一頓「政治飯」,AT 宴請行政部全人類吃一頓名貴中菜,宣佈改組公司,增加工作量,也增加薪酬。此舉,是禮節多於實際,算是「通知」大家,較年輕的同事,只吃不多說,午飯都要講英文,有點卻步!

我開始適應工作崗位改變,工作量增大,每日七手八腳像八爪魚地工作。同時期,我一方面,要安慰擔憂的同事,做情緒輔導員;另一方面,要安慰半夜驚醒的自己。

壓力,真是磨人!

3 comments:

心言 said...

Yes, you can!
努力,加油!
:)

Anonymous said...

嗱,阿沙:

呢條係涌,唔係河。
我懷疑D壓力真係影响到你la...
小心睇住wor!

肥仔

Teresa Tsang said...

噢!您唔講我唔知囉!

唔關壓力事,係我才疏學淺!